تکست آهنگ تند میریم از بهزاد لیتو و عرفان
 
تکست رپ
به بزرگترین وبلاگ تکست رپ خوش آمدید
سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : habibraper

تکست آهنگ تند میریم از بهزاد لیتو و عرفان


ورس 1 :

توی خطم من مثل عابر پیاده , ولی بین خطام خیلی فاصله زیاده
دافت اگه باته ولی را میده بیارش , پایین تاریک و سیاهه بالا باریکا زیاده
سالم برین بیرون دافت حامله بیادش , همه میگن لیتو شده عامل ویارش
بچمم تند میره کالسکه ویراژه , زندگیت اتوبانه حادثه زیاده
دورمونم پر شده دیگه پاپارازی , میخوام پول در بیاد بشه پاپا راضی
دوست داری بیای بالا تو وایستا داشی , میخوای تند بری کاشکی تو کاسکت داشتی
زندگی پوکر و منم بودم خوش شانس , یه مشت کوتوله دورم مث لوک خوش شانس
بگو بورژانس تا که با هم بریم پاریس , آره بریم تانیز تا که بشیم ما خیس

کروس 1 :

تند تند میریم جلو سریع من و لیتو
تند تند میریم میگی یهو یهو غیب شد
سواحل اِتو با تیم بشمر یک و دو سه تو زدیم گل و به تو

ورس 2 :

آه تند میرم هی نگو وای وای چرا , من تند میرم مث نور صاف داغ چراغ
قلبت پلومه خب دیگه تاپ تاپ چرا , پر خط رو زمین تو تو آفساید کنار
چترو باز کن چون که پول داره میباره, بهزاد تو راه با یه روس داره میادش
نه نگو دوس داره میخوادش , اگه اون دوست خوب داره میخوادش
تند میرم انگاری دنبال منن , مثل دزدی که دنیارو دزدیده منم
من تند میرم مثل غذا هندی , من تند میرم فضا فضا مریخ
میرم بالا با آدم فضائیا اونجا , صفینم و نگا ناخدا بیا اونجا
من تند میرم مثل مک لارن و بنز , پوپ نیستم پلو داری میگی تو بس


کروس 2 :

تند تند میریم جلو سریع من و لیتو
تند تند میریم میگی یهو یهو غیب شد
سواحل اِتو با تیم بشمر یک و دو سه تو زدیم گل و به تو

ورس 3 :

من تند میرم ولی باتو آروم میام , اگه تند بیام یهو میبینی بارون میاد
دافت کبابیه داف من از مانسون میاد , خیلی شیک و تمیزین دارم گارسون زیاد
الان داره صفر میشه توی سینی رزم برید , پیش من باش نبینم جای خز بری
هفت مرحله بوده حالا هر سری داره میترکه موزیک بشین پس بریم
لب دافت پروتزُِ توی سرا پرِ تزه , دماغا عملی دور همه پر خل و چل
همه کس میگن تا که فقط باشن توی جمع , من تفرق و رادیکال و کس خوار جمع
من تند میرم تند تر از جیسیس , الان ناراحتی هیچی تو جیب نیس
سرعت پایینِ خوب تو تیز نیس , وای چرا اینجا تو جیز نیس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بزرگترین وبلاگ تکست رپ
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكست رپ و آدرس texterap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان