ترجمه اهنگ Pitbull ft Enrique - I like it
 
تکست رپ
به بزرگترین وبلاگ تکست رپ خوش آمدید
جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 20:31 ::  نويسنده : habibraper

ترجمه اهنگ Pitbull ft Enrique - I like it

Girl please excuse me
عزیزم لطفا منو ببخش

If I'm coming too strong
اگه خیلی قوی هستم

But tonight is the night
اما امشب شبیه که

We can really let go
ما واقعا میتونیم بذاریم بره

My girlfriend is out of town
دوست دختر من بیرون شهره

And I'm all alone
و من کاملا تنهام

Your boyfriend is on vacation
دوست پسرت تو تعطیلاته

And he doesn't have to know
و مجبور نیست بدونه




No oh oh, oh oh
نه اوه اوه

No one can do the things I'm gonna wanna do to you
هیچ کس نمیتونه کارایی که من میخوام و میکنم باهاتو بکنه

No oh oh, oh oh
Shout aloud, screamin loud
بلند داد بزن، بلند جیغ بزن

Let me hear you go!
بذار بشنوم که میگی


Baby I like it
عزیزم من دوسش دارم

The way you move on the floor
طوری که رو پیست رقص میرقصی

Baby I like it
عزیزم من دوسش دارم

Come on and give me some more
بیا و به من بیشتر بده

Oh yes I like it
اوه آره دوسش دارم

Screaming like never before
طوری جیغ میزنی که تاحالا نزدی

Baby I like it
عزیزم من دوسش دارم

I, I, I like it.
من من من دوسش دارم


Party, Karamu, Fiesta, Forever
مهمونی، کارامو، فیستا، تا ابد


Girl please excuse me
عزیزم لطفا منو ببخش

If I'm misbehaving, oh
اگه من بدرفتارم، اوه

I'm trying keep my hands off
دارم سعی میکنم دستامو نگه دارم

But you're begging me for more
اما تو داری برای بیشتر به من التماس میکنی

Round round round
گرد گرد گرد

Give a low low low
بده پایین

Let the time time pass
بذار زمان بگذره

'Cause we're never getting old
چون ما هیچوقت پیر نمیشیم

No oh oh, oh oh
نه اوه وه اوه

No one can do it better turn around I'll give you more
هیچ کس نمیتونه اینکارو بهتر انجام بده بچرخ من بهت بیشتر میدم

No oh oh, oh oh
نه اوه اوه اوه

Shout aloud, screamin loud
بلند فریاد بزن، بلند جیغ بزن

Let me hear you go!
بذار بشنوم که میگی

تکراری

Baby I like it
The way you move on the floor
Baby I like it
Come on and give me some more
Oh yes I like it
Screaming like never before
Baby I like it
I, I, I like it.


Come DJ..that's my dj..
بیا دی جی. این دی جی منه

I'm a Miami Boy..You know how we play
من یه پسر اهل میامی ام. میدونی که ما چجوری بازی میکنیم

im playing what u wanna I play..
دارم چیزیو بازی میکنم که تو ازم میخوای بازی کنم

What u give me got me good.
چیزی که بهم میدی حالمو خوب میکنه

Now watch me..
حالا منو ببین

It's a different species, get me in DC
این یه مدل جدیده، منو تو DC ببین

Let's party on the White House lawn
بذار تو چمن های کاخ سفید مهمونی بگیریم

Tiger Woods tired of Jesse James
تایگر وودز از جسی جیمز خسته شده

Here goes Pitbull all night long
اینم پیتبول برای همه شب !

Pick up Barack and Michelle and let'em that it's on
بوانت رو باز کن و باراک و میشل رو سوار کن .(اوباما)


Pa' fuera! Pa' la calle!
از پا! ؟!

Dale mamita tirame ese baile!
یه رقص مامانی بکن!

Dale mamita tirame ese baile!
یه رقص مامانی بکن


I see you watchin me, you see me watchin' you
میبینم که نگاه میکنی، میبینی منو که نگات میکنم

I love the way you move
عاشق طرزی هستم که تکون میخوری

I like them things you do like..
عاشق کارایی که میکنی هستم مثل...



Don't stop baby, don't stop baby
عزیزم صبر نکن

Just keep on shaking along
فقط به تکون خوردن ادامه بده

I won't stop baby, won't stop baby
من توقف نمیکنم عزیزم، توقف نمیکنم

Until you get enough
تا زمانی که به اندازه کافی بگیرم


Party, Karamu, Fiesta, Forever
مهمونی، کارامو، فیستا، تا ابد



Baby I like it!
The way you move on the floor
Baby I like it!
Come on and give me some more!
Oh yes I like it!
Screaming like never before
Baby I like it! I, I, I like it!

Baby I like it!
The way you move on the floor
Baby I like it!
Come on and give me some more!
Oh yes I like it!
Screaming like never before
Baby I like it! I, I, I like it!

Party, (oh yes I like it!) karamu, Fiesta, Forever!
Oh yes I like it!
Party, karamu, (oh yes I like it!) Fiesta, Forever
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بزرگترین وبلاگ تکست رپ
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكست رپ و آدرس texterap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان